Сабақ жоспарлары
docx

I can fly

Оқушылар топқа бөлінген кезде сұрақтарды, талқылауларда тілді жиі пайдаланады. Мәтінді түсінеді, сұраққа жауап беруге үйренеді.

Рысқұлова А.Қ. 2017-04-01

doc

Holidays

to enrich pupil’s knowledge about holidays, to enlarge their interest in learning foreign languages and to introduce the pupils with new words and and give them more information, to teach them to poly languages

Ж.Жарылқаған 2017-04-01

doc

Happy birthday

to bring up pupil’s interests, respect and love to foreign and native languages, to educate them to respect their classmates, teachers, friends and to educate them to be a honesty

Ж.Жарылқаған 2017-04-01

doc

Merry Christmas

to bring up pupil’s interests, respect and love to foreign and native languages, to educate them to respect their classmates, teachers, friends and to educate them to be a honesty

Ж.Жарылқаған 2017-04-01

doc

The Earth in danger

- Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді біледі. -Жаңа сөздерді байланыстырып сөйлем құрай алады. -Модалды етістіктерді қандай жағдайда қолданылатынын біледі, сөйлемдерде қолдана алады. -Топтық жұмыста белсенділік танытады.

Администратор 2017-04-01

doc

Educational system in Great Britain and Kazakhstan

To collect information about Schools in Great Britain. Schools in Kazakhstan and in USA. (project work).

Администратор 2017-04-01

doc

Ана тілінің қызметі

Ауызша және жазбаша ана тілінің қызметі туралы. . Ауызша және жазбаша ана тілінің түрлерін ажырата алу. Лингвистикалық дүниетанымдарын кеңейту.

Администратор 2017-04-01

doc

Қазақ әдебиеті қызметі туралы ұғымдарын қалыптастыру

Өткен тақырыпты толық мңгеріп жаңа тақырыпқа қадам Жигсо әдісі пайдалану Ол үшін әр топқа арнайы тапсырмалар беріп, сол тапсырмалар төңірегінде оқушылар талдайды, пікір-аласау арқылы тапсырманы орындап түсінгендерін бір-біріне жеткізеді

Администратор 2017-04-01

doc

Әдеби тіл және мәтін. Қазақ тілінің қоғамдағы қызметі

- Тіл туралы айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады; -Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады; -Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; -Ойын нақты жеткізе алады; -Өзін-өзі реттейді; -Көшбасшы бола алады; -Өзін-өзі бағалайды;

Администратор 2017-04-01

doc

Қазақ әдебиеті қызметі туралы ұғымдарын қалыптастыру арқылы сабаққы қызғушылқтарын арттыру

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

Администратор 2017-04-01

doc

8 сынып Әдебиет

Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлу Алтын ереже құру қажеттігі туралы айту. Әр топқа бағалау парағын таратып беру. Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып беру «Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсарту

Администратор 2017-04-01

doc

Түркі халықтарына ортақ әдебиет.

Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер құрғызамын. Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін. Топқа бөлдіремін. Қалай отыратындықтарын түсіндіремін. Алтын ереже құрудың жолдарын айтып түсіндіремін.

Администратор 2017-04-01

doc

Қазақ тілі - ұлттық мәдени, рухани асыл мұра

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы сұрау апқылы оқушыларды диалогқа түсіру Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау

Администратор 2017-04-01

doc

Қазақ әдеби тілі

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау арқылы өткен сабаққа арналған тапсырмалар төгірегіндне жұмыс жүргізу Ол үшір постер мен жұмыс жасату

Администратор 2017-04-01

doc

Халық ауыз әдебиеті

Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді: Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.

Администратор 2017-04-01

doc

Тұрмыс-салт жырлары

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды. Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады. Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады. Фигуралар арқылы топтар өзара бағалайды. Әртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу

Администратор 2017-04-01

doc

Қазақ тілінің қоғамдық мәні.

Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлу Алтын ереже құру қажеттігі туралы айту. Әр топқа бағалау парағын таратып беру. Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып беру «Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсарту

Администратор 2017-04-01

doc

Қазақ тілі-қазақ халқының ұлттық тілі.

Барлық оқушыны ортаға шығарып «Шаттық шеңбер» деген топ құрғызамын.. Сәлемдесемін. Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін. Топқа бөлдіремін. Қалай отыратындығын түсіндіремін. Сәлемдесу

Администратор 2017-04-01

doc

Стилистика және тіл мәдениеті. Сөздердің стильдік түрлері

Мұғаліммен сәлемдеседі. Шеңбер жасап бір-біріне жылы сөздер айтты. Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады. Түрлі түсті қағаздарды алып сол бойынша топ құрып орындарына отырады. Сабаққа кедергі келтіретіндерді болдырмау шараларын жазып шығады. Оны тақтаға шығып А1 форматтағы қағазға жазады.

Администратор 2017-04-01

doc

Қазіргі кітаби туралы стиль

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру. Ой қозғау арқылы жаңа сабақтың негізгі тақырыбы мен мағанасын аштыру.

Администратор 2017-04-01

doc

Қазақ әдеби тілінің стильдері

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды. Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады. Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады. Фигуралар арқылы топтар өзара бағалайды. Әртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу.

Администратор 2017-04-01

doc

Абыл Тілеуұлы «Арғымақ атта сын болмас» жыр-толғауы мен «Қырымның қырық батыры» дастаны

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасау арқылы тақырыпты талдау, салыстыру

Администратор 2017-04-01

doc

Дулат Бабатайұлы «Еспембет дастаны»

Интербелсенді тақтада берілген слайда көрсетілген мәтінмен жұмыс жасау, әр топ берілген тапсырмадағы тақырыпты і табу керек. Бұл тапсырманы оқушы орындай отырып,тақырыпты өз бетімен игереді,түсінбеген жерін түртіп алады және ең бастысы сыни ойлау дағдысы қалыптасады.

Администратор 2017-04-01

doc

Махамбет Өтемісұлы. «Менің атым Махамбет», «Атадан туған аруақты ер»

«Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шығып шеңбер құрду. Мен және оқушылар бір – бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіргізу

Администратор 2017-04-01

doc

Тіл – рухани қазына

Сәлемдесу Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу Түгелдеу «До-ми-соль»-ка мозайка әдісімен топтастыру

Администратор 2017-04-01