Сабақ жоспарлары
Сабақ жоспарлары
docx

Ата-аналарға арналған дөңгелек үстел

Ата-ана, бала, ұстаз арасындағы тығыз ынтымақтастық қалыптастыру. Баланың қоршаған ортаға бейімделуіне, өз бетімен білім алуына ықпал ету.

Айдана Абдирова 2017-04-06

doc

«Lesson study – сабақты зерттеу әдісі»

«Lesson Study» тәсілі арқылы оқытуға көңіл аудара отырып, оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мұғалімдерге Lesson Studyді ұсыну. Практиканы жетілдіру құралы ретінде Lesson Studyді қалай пайдалануға болатынын мұғалімдер топтарының арасында көрсету.

Сара Амирханлва 2017-04-07

docx

«Сабақтарда оқушылардың зерттеу жұмыстарына қызығу уәжін жетілдіру»

Оқушыларды зерттеу жұмыстарына қызықтыратын іс әрекеттер туралы ой бөлісе отырып,жаңашыл әдіс тәсілдерді тәжірибеге енгізуде көмек беру  

Курманова Маржан Сеилхановна 2017-04-08

docx

Диалогтік оқытуды сабақта қолданудың маңыздылығы

Мұғaлімдер оқыту мен оқудaғы диaлогтік оқытудың бacты рөлiн түciнедi, бiлiм беруде оқушығa жеке көңiл бөлудi дaмытaтын оқыту әдici ретiнде әңгiмелеcудi, жaуaп aлу мен шaғын топтa жұмыc icтеу әдicтерiн тиiмдi пaйдaлaнaтыны турaлы өз түciнiгiн қaлыптacтырaды.Диалог – мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын тетік. Сұрақ қою және топтық жұмыс диалогтік тәсілдің балаларды оқыту сапасын арттыру құралы.

Ахметбаева Майкул Жанахметкқызы 2017-04-13

docx

Топтық жұмыстың тиімділігі

 Топтық жұмысты ұйымдастыру арқылы ынтымақтаса жұмыс істеу ережесін құру. Мәселелерді бірлесіп шешуге, идеялармен алмасуға және қорғауға үйрету.  Шағын топтағы жұмыс моделін құру.

    Қатысушылар сабақтың нәтижелі өтуіне  топтық жұмыстың маңыздылығын түсінеді, топтық жұмыстың оңтайлы жақтарын тәжірибесінде пайдалануға ұмтылады.

 

Байдилданова Роза Төлеубекқызы 2017-04-13

docx

"Диалогтық оқыту арқылы ынтымақтастық орта қалыптастыру"

Мұғалімдерге жүргізген тәлімгерлік үдерістен коучинг-жоспары

Рисалат Мустапаева 2017-04-14

docx

Оқушылардың оқу белсенділіктерін арттыру үшін қандай бағалау түрлерін қолданамыз

Бағалаудың түрлері, критериалды бағалау, жиынтық ба,алау

Нуркенова Балжан Оразтаевна 2017-04-14

doc

"Көшбасшылық- қаншалықты керек ?"

мектебіміздің ұстаздар қауымен "Көшбашылық-қаншалықты керек?" деген тақырыпта коучинг өткізілді.

Мулдиярова Мадина Илеусизовна 2017-04-17

docx

"Ойлаудың алты қалпағы" Эдвард де Боно

"Ойлаудың алты қалпағы" әдісін негізге ала отырып, коучинг өткізілді. Ұстаздар бірнеше топқа бөлініп, талқыға салды.

Мулдиярова Мадина Илеусизовна 2017-04-17

docx

«Тәжірибедегі рефлексия» жалпы білім беретін мектептердегі педагогика кадрларының кәсіби даму бағдарламасы бойынша рефлексиялық есеп

«Тәжірибедегі рефлексия» жалпы білім беретін мектептердегі педагогика

кадрларының кәсіби даму бағдарламасы бойынша рефлексиялық есеп

 

      Біздің қоғамда адал еңбекті терең біліммен ұштастырған ғана табысқа жете алатынын есімізден шығармағанымыз абзал. Бұл – заман талабы. Сабақтың қызықты, сапалы өтуі тікелей мұғалімнің шеберлігіне байланысты. Мен «Педагогикалық шеберлік орталығы» жекеменшік мекемесі әзірлеген  «Тәжірибедегі рефлексия» жалпы білім беретін мектептердегі педагогика кадрларының кәсіби даму бағдарламасы бойынша теориялық білім алып, біліктілігімді жетілдірдім. Оқу барысында көп нәрсені үйрендім. Топта жұмыс жасау ынтымақтастық атмосферасының қалыптасып, өзгелермен пікір алмасуға, өз – өзімді реттеуге үйрендім.. Жалпы мұғалім қандай болу керектігін және оқушыларға қалай білім беру керектігін үйрендім. 

      Бағдарламаның  негізгі мақсаты: педагогика кадрларына оқушылардың шығармашылық, зерттеу, сын тұрғысынан ойлау, логикалық ойлау және проблемаларды шешу дағдыларын дамытуға көмектесетін педагогикалық әдіс-тәсілдерді меңгерту болып табылады.

Ал негізгі міндеттеріне: оқыту үдерісін жоспарлау; оқушыларды оқу үдерісіне тарту;

АКТ құралдарын тиімді қолдану; оқушылардың сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту; оқушыларды тиімді түрде жүйелі бағалау;өзінің оқыту үдерісі туралы рефлексиясы жатады. 

Смагулова Айгул Оралбековна 2017-04-17

docx

Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесі

Мұғалімдер топтық жұмысты ұйымдастыру әдістемесіне талдау жасайды және ынтымақтастықта оқыту туралы қорытынды шығарады. 

Мальшубаева Шынаргуль Сагиндыковна 2017-04-17

pptx

"Талантты және дарынды балаларды оқыту" модулі

"Талантты және дарынды балаларды оқыту" модулі

Гулсим Смагулова 2017-04-18

docx

Коучинг «Сыни тұрғыдан ойлау деген не?»

Маңғыстау облысы,  Ақтау қаласы, «№23 жалпы білім беру орта мектебі» КММ

              Бегеева Р.Ж. бірінші деңгей, жоғары санатты химия пәні мұғалімі

 

Коучинг сессия жоспар

 

Тақырыбы:

«Сыни тұрғыдан ойлау деген не?»

Сілтеме:

Мұғалімге арналған нұсқаулық  (I(ілгері) деңгей)) екінші басылым,

Мұғалімге арналған нұсқаулық  (IІ(орта) деңгей)) екінші басылым,

Таратпа материалдар

Мақсаты:

1. Мұғалімдердің сыни тұрғыдан ойлау сипаты туралы негізгі тұжырымдармен таныстыру ;

2.Мұғалімдерді сыни тұрғыдан ойлау модулі мен сыни тұрғысынан ойлау технологиясының айырмашылығын түсіне білу.

Күтілетін нәтижелер

Мұғалім:

Сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын біледі;

Сын тұрғысынан ойлау әдістерін қолдану арқылы оқушылардың өзіндік көзқарастарын қалыптастыра алады.

Түйінді идеялар:

Сыни ойлау – қолжетімді ақпараттарды біріктіре отырып, құбылыс пен жағдайды оқып-үйрену мақсатындағы зерттеу.

Рабига Бегеева 2017-04-21

doc

ВНЕКЛАССНОЕ МЕРОПРИЯТИЕ ПО ПРОФОРИЕНТАЦИОННОЙ РАБОТЕ НА ТЕМУ: "КЕМ БЫТЬ?"

план мероприятия содержит материалы по организации профориентационной работе

Руслан Жабагин 2017-04-23

pptx

Интегрированное обучение CLIL в коллаборативной среде.

Презентация методического совета с цель которой, изучение методики предметно-языкового интегрированного обучения (CLIL), знакомство с принципами, возможностями CLIL  в коллаборативной среде .

Арайлым Мамаева 2017-04-26

docx

"Lesson study" әдісін сабақта қолданудың тиімділігі. (Каучинг)

Коучинг – сабақ  тақырыбы:  Lesson study  әдісін  сабақта қолданудың тиімділігі

Мақсаты:  Мұғалімдердің кәсіби деңгейін жоғарлатуда, бірлесіп оқушыларды жан — жақты зерттеу арқылы жұмыс жасайтын педагогикалық тәсіл туралы білуге, тәжірибе алмасуға бағыттайды.

Күтілетін нәтижелері:

·         Lesson Study тәсілімен танысады ;
• Бұл тәсілдің мұғалімдер мен оқушыларға, оқу мен оқыту сапасын көтеруге мүмкіндік беретін тиімді жақтарымен танысады.
• Өз тәжірибелерінде қолдануға мүмкіндік алады.   

Басты идеясы: Визуалды және ауызша түрдегі негізгі ақпарат ұстаздардың тәуелсіз ойлауына және олардың ой қорыту,  өзіндік түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізеді. Топпен болашақта оқушыларды         зерттеу сабағын жүргізудегі тиімді жолдарын қарастырады.                                 

Назым Есентаева 2017-04-27

docx

"Оқыту үдерісіндегі диалогтік оқытудың маңызы"

Диалогтік оқытудың маңызын көрсету, сабаққа оқыту нысаны ретінде  әңгімелесуді енгізу.

Асанова Гулбаршын 2017-04-27

docx

"Ынтымақтастық және топтық жұмысты ұйымдастыру"

Заман талабына сәйкес жұмыс жасау іскерлігін қалыптастыру. Топпен жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Ынтымақтастық және топтық жұмысты ұйымдастыру туралы пікірлерін кеңейту.

Асанова Гулбаршын 2017-04-27

docx

СТО

коучинг

Ақтолқын Уап 2017-04-28

docx

лессон стади құру

лессон стади туралы толық мағлұмат беру

Мулдиярова Мадина Илеусизовна 2017-04-29

docx

1-сабақ: Оқыту мен оқуда АКТ қолдану мақсаттары. 2-сабақ: Оқу сапасын арттыру мақсатында АКТ қолдану әдістемесі

Мұғалімдер оқу үдерісінде көмек көрсетуге арналған сапалы педагогикалық құрал ретінде сыныпта АКТ тиімді қолдану қағидаттарын әзірлейді. Озық педагогикалық тәжірибе негізінде сабақ жоспарына АКТ қолдану әдістерін енгізеді. 

Қойжігіт Шолпан Нұржігітқызы 2017-05-04

docx

Критериалды бағалау – сапалы білім берудің құралы

Критериалды бағалау  А, В, С критерийлер бойынша қалыптастырушы  бағалау жайлы мағлұмат беру,  өз пәндеріне бағалау критерийін  жасау арқылы оқушының білімін  шынайы бағалауды  үйрету. 

Қойжігіт Шолпан Нұржігітқызына 2017-05-04

docx

Оқыту мен оқу үдерісінде оқушыны табысқа жетелеуде кері байланыс қалай әсер етеді?

Оқыту мен оқу үдерісінде оқушыны  табысқа жетелеуде кері байланыс қалай әсер етеді? деген коучинг жоспары

Гульжан Кожабаева 2017-05-06

docx

Мектеп көшбасшылығы- өзгеріс енгізудің басты кепілі

Мектеп көшбасшылығы- өзгеріс енгізудің басты кепілі

Гульжан Кожабаева 2017-05-06

docx

Сабақтағы кері байланыстың тиімділігі

Мұғалім кері байланыстың маңыздылығын түсініп, оны жүзеге асыру жолдарын анықтайды.

Гульжан Кожабаева 2017-05-06